10. sep. 2016

FCK Manier

Hej

I dag vil jeg vise jer to manier der viser hvor langt jeg er kommet med min nailart den ene er fra 2013 og den anden er fra 2016.

Jeg er kæmpe FCK fan og har derfor lavet to manier inspireret deraf, den første var da de vandt Superligaen i 2013 og er meget enkel og den anden er lavet til en Champions Leauge og er mere avanceret.



Her ses den gamle og simple hvor tommel- og lillefinger neglene er guld - her er Depend - Guld glimmer lak brugt, den hvide er Essie Blanc og den blå er Essie Mesmerize på venstre hånd var der byttet om på de blå og hvide farver.


Her er den nye og mere avancerede og som det kan ses er der taget udgangspunkt i FCK's logo.
Den hvide base er Essie - Blanc, den guld til stjernerne er Rosie&Roses - 7, den røde til flaget er OPI - Red My Fortune Cookie og den blå som er brugt til at skrive FCK og til løven (som i øvrigt er lavet i 3. forsøg) er Minions - Blå

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke


Følg mig her:
Facebook 
Twitter
Instagram


Ingen kommentarer:

Send en kommentar