11. sep. 2016

Kure Bazaar lakker

Hej :-)

I dag har jeg endnu 3 lakker jeg  vil vise jer de er fra Kure Bazaar det er 3 cremelakker som er det man kalder en helt almindelig lak hvor der ikke er det ene eller det andet i.

Lakkerne hedder:
Gypsy
Turkoise
Frenchie

Jeg har brugt de 3 lakker flere gange, og jeg er helt vild med alle tre lakker, lakkerne holder rigtig godt hvis man har en god top- og basecoat på.



Gypsy er en koral farvet lak som når den tørre helt bliver en smule neon, det er en super fin farve til både forår og sommer. Og det er en lak jeg bruger rigtig meget.



Turkoise er som navnet hentyder til en turkis lak, også selvom den ser en smule blå ud på billedet, men jeg har ikke kunnet fange dem turkise farve, Turkoise er faktisk den af de tre lakker jeg har brugt mindst, men jeg vil sikkert forsøge at bruge den mere når vi kommer ind i den mørkere tid, da det også er en super holdbar lak.


Frenchie er en babyblå/ pastelblå lak den er super god hele året jeg har brugt den som base til vinter manier (som i vil komme til at se en anden gang). Frenchie har jeg brugt rigtig meget, hvilket i kommer til at se når jeg får lagt flere manier op, og det er nok min favorit af de 3 lakker.

Til slut vil jeg sige at jeg er vildt imponeret over lakkernes holdbarhed.

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:
Facebook
Twitter
Instagram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar