2. nov. 2016

2 blomster

Hej

I dag vil jeg vise jer to designs det er to forskellige blomster designs:

Det første er mere simpelt og var også det første jeg lavede blomsterne er dottet på med dottingtool:



Basen er Essie – Blanc, blomsterbladene er Kure Bazaar – Gypsy og blomster”midten” er Sally Hansen Diamond Strenght – Something New

Den anden er lidt mere avanceret, den er lavet til MandagsMani hvor temaet var blomster, hver valgte jeg at lave min yndlings blomst: Gerbera, den er inspireret af de kunstige gerbera jeg har:



Basen på neglen er Rimmel London 60 Second Rita Ora – Let’s Get Nude, bladene er Sally Hansen Diamond Strenght – Something New blandet med OPI – Red My Fortune Cookie og midten er OPI – Manicurist of Seville

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar