8. nov. 2016

Endnu en koral

Hej

I dag vil jeg vise jer endnu et swatch. Jeg ved godt der har været en del for tiden, men det passer med at jeg har swatchet en del, mens jeg har fået lagt mine tidligere designs op, og mens jeg har lavet nailart har jeg kunnet kombinere dem med at swatche baserne, og jeg skal gerne have lakkerne på i nogle dage, for at kunne skrive om holdbarheden. Denne gang er det Maybelline Coral Craze, den er super fin, det er en lak jeg vandt for et års tid siden:



Billedet snyder farvemæssigt, lakken er slet ikke så rødlig som vist på billedet, den der mere orange i det.
Holdbarheden er helt i top, da jeg efter 2 dage fjernede lakken kunne man ikke se at den havde været på neglene i 2 dage.

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar