20. nov. 2016

Yndlingslakkerne

Hej

I dag vil jeg vise jer mine yndlingslakker det, det er de lakker jeg normal rækker ud efter når jeg skal have en enkelt farve på neglene -  lige nu er jeg i gang med at swatche alle lakker så de kan vises på bloggen så derfor bliver det ikke så meget lige pt., men de er så lækre og farverne er meget forskellige og så er holdbarheden helt i top på lakkerne:



Den grønne: OPI – My Dogsled Is A Hybrid, normalt er jeg ikke til grønne lakker, men denne er jeg virkeligt glad for, denne lak har jeg swatchet se den her:

Den lyseblå: Kure Bazaar – Frenchie, det er en god farve til hele året og den hvis man kigger mine negledesigns igennem, kan man se at den er i rigtig mange af dem, se den swatchet her:

Den orange: OPI – Where Did Suzi’s Man-go?, er en super lækker sommerfarve, den er så fin på mine fingre når de har en smule farve og så er det en af de lakker min søster her helt vild med (hun er ikke til neglelak), se den swatchet her:

Den grå: OPI – Taupe-less Beach, er igen en farve jeg ikke havde regnet med at kunnet lide, da jeg normalt ikke er til de grålige farver, men denne er bare super fin

Den bronze: Max Factor – Midnight Bronze, er faktisk en ret ny lak, men jeg var fra starten helt vild med den, farven passer vildt godt til min hudfarve, se den swatchet her:

Den bordeaux: OPI – Manicurist of Seville, jeg har altid været vild med rød og røde negle, men nogle gange kan de røde negle blive for damede og vælger derfor ofte vinrøde/bærrøde/dybe røde farver og denne er er særdeles glad for.

Kan det fornemmes at jeg er ret glad for OPI lakker? ;-)

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar