22. jan. 2017

Beige

Hej

I dag har jeg endnu et swatch til jer, lige for tiden har jeg ikke så meget tid og overskud til at lave de fancy designs, så derfor er der en del swatches lige nu.
Det er en beige shimmer lak, som minder meget om denne fra The Body Shop og har den shimmer som jeg manglede i den lak.
Det er en lak der ligesom den fra The Body Shop passer rigtig godt til min hudtone.
Lakken fik jeg i et julegavesæt med 5 lakker, jeg har kun fire af de lakker tilbage, jeg har ikke brugt de restende lakker så meget, men jeg har store forventninger til denne da, jeg var glad for den lak som jeg nu har brugt op.
Det er The Color Workshop – NBOA10021



Holdbarheden er ganske fin, den holdt i 2 dage uden chippen, lige indtil jeg skulle vaske op, det kunne lakken ikke holde til, men det er der ikke mange lakker der kan

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar