12. jan. 2017

Negleolier

Hej

I dag vil jeg vise jer mine negleolier og fortælle lidt om dem. Jeg har 3 negleolier og den nyeste jeg har er GOSH nail&cuticle oil, som jeg var så heldig at vinde i GOSH Copenhagen’s julekalender på Facebook den 18/12:


Negle består ligesom hår af en masse tynde lag, derfor kan negle også spalte/flosse ligesom hår kan.
Det sker når neglene bliver tørre, og neglens naturlige olie forsvinder, men dette kan nemt kureres der skal tilføjes fedt (olie) til neglene.
Jeg bruger olie, hver gang jeg har fjernet lak og hvis mine neglebånd er meget tørre, som de ofte er her i vintertiden.


Mine olier
1.     OPI – Avoplex, som er super nem at påføre da den har en bred pensel, det gør olien nemt at påføre, olien trænger hurtigt i neglen.
2.     GOSH - nail&cuticle oil, er som sagt min nyeste tilføjelse og jeg kan derfor ikke sige så meget om den olie endnu det er også en olie med en børste
3.     Mavala – Mavapen , er som navnet antyder en pen, hvilket gør den en smule mere besværlig at påføre, da olien skal ned gennem pennen, hvis den ikke er opbevaret på hovedet gør er det endnu sværere at påføre den, men ellers trænger denne olie også hurtigt ned i neglen.
Denne olie er rigtig god at rejse med at den ikke fylder meget, det er ofte den jeg har med når jeg er hjemme ved mine forældre.
Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar