4. jan. 2017

Noget mere fra julekalender

Hej

I dag vil jeg vise jer endnu en negleting jeg fik i min The Body Shop julekalender denne fik jeg den 23. december det er The Body Shop – Nail Polishing Block, som er en negle polerings blok, der ved 4 steps hjælper til at få fine negle, uden f.eks. riller i neglene. Jeg har ikke fået afprøvet denne endnu, men jeg har førhen har nogle som har virket ganske fint.
Den bruges til at hjælpe med at gøre neglen klar til en fin manicure.


Step 1. File, denne side bruges altså til file neglen, denne side må kun bruges til at forme neglen, og ikke på hele neglen som de andre sider må bruges på.


Step 2. Remove Ridges, denne side fjerner de riller der er på neglene.

Step 3. Smooth, denne side gør neglen glat, efter rillerne lige er blevet udjævnet


Step 4. Shine, denne side giver neglen en fin shine

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar