23. jul. 2017

Hjerter

Hej

Ja, dagens indlæg omhandler hjerter, men ikke nogle jeg selv har lavet, men nogle der er i lakken.
Jeg har et swatch til jer i dag, det er af lakken OH MY GOSH - Sweet Hearts (som er fra GOSH), som er en glitter lak hvor glitter stykkerne er hjerter og sekskanter, for bedst at kunne samle glitteret op hældte jeg lidt lak ud på en pose og opsamlede lakken derudfra så jeg kunne påføre den, når denne lak er blevet påført så er det vigtigt at holde hænderene i ro, da glitterlak har det med at glide en smule, og så tror jeg at lakken vil fungere bedst som topcoat oven på en lyserød lak, men er kommer lakken:


Holdbarheden er som en almindelig glitterlak, som er 1-1½ dag

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:
Facebook
Twitter
Instagram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar