29. nov. 2017

Lidt om mærket: Ciaté London

Hej

Jeg vil starte en ny serie af indlæg der vil blive spredt over tid, det er omkring de mærker af lak som jeg har (og kunnet finde information omkring), de vil komme i alfabetisk orden og hvis når nye mærker kommer til vil de blive flettet ind.
Første mærke jeg vil komme ind på er Ciaté London – som også er begyndt at lave makeup.
Ciaté London er et engelsk mærke, som sætter stor fokus på høj pigement og lang holdbarhed, som er designet til at man kan udtrykke alle sider af sin personlighed.
Ciaté London var banebrydende inden for nail art, neglelak og pleje.
Charlotte Knight har grundlagt mærket, hun startede ud som negleteknikker.
Hun har altid været positiv og hun gjorde kan ikke til kan og satte sine drømme i verden.
Mærket appellere til skønhedselskere verden over:
Ciaté London er PETA-certificerede, alle deres produkter er cruelty-free (tester ikke på dyr) og veganske.  

Tjek lakkerne ud jeg har fra Ciaté



Ditch The Heels her (den grønne)
Showgirl her (den lyserøde


Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar