26. feb. 2018

Fin nude perlemor

Hej

I dag har jeg et swatch til jer, det er af en lak som jeg fik i gave, da jeg holdt en lille komsammen efter jeg er blevet færdig uddannet. Det er en nude perlemorsfarvet lak, min veninde ramte en lak i en farve som ikke er en jeg har i min samling (hvilket held :-P). Det er fra Mavala - som er et mærke som jeg har haft 3 lakker fra før, en sort, en hvid og en sølv glimmer, og så er det et mærke som jeg er helt vild med når det angår neglepleje. Lakken kræver et lag for at dække, det er en rigtig fin sart farve, som jeg rigtig godt kan lide, dog syntes jeg at penslen er en lille smule smal, sleve lakken hedder Vibrant Pearl:


Holdbarheden er lidt svær at vurdere, da jeg dagen efter jeg havde lagt lakken var i svømmehal, hvor lakken begyndte at chippe på nogle af neglene - på de negle der ikke chippede holdt lakken dog ganske fint, og var ikke chippede da jeg fjernede lakken efter 3 dage. 

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar