4. feb. 2018

Sugar Cane

Hej 

I dag har jeg en lak til jer som jeg vandt i MandagsMani for min Sugarskull mani. Det er en af CND's Vinylux lakker, som er fra deres sommerkollektion 2017 - Rhythm & Heat. Som sagt vandt jeg lakken for en mani i oktober!! og hvorfor kommer den så først på bloggen nu? Jo lakken blev sendt midt i december (da hende der skulle sende den, først havde tid der), derfor fik jeg sendt den hjem til mine forældre, da jeg skulle være der over julen, men PostNord var 3 uger om at levere lakken og da jeg returneret hjem i min lejlighed kom lakken hjem til mine forældre. Jeg fik først lakken da jeg sidst i januar flyttede hjem til mine forældre igen.
Nå, men nok om det. Lakken er en virkelig lækker gul/grøn lak i flasken, men på neglene er den mere banangul. Den kræver 2 lag for at være fuldt dækkende og har en lidt tynd pensel efter min smag:


Holdbarheden er VIRKELIGT god, lakken begyndte først at chippe på 3 dagen, hvor jeg var i svømmehal 

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar