26. mar. 2018

Påskeæg


Hej 

I dag er har jeg kombineret de to challenges på Instagram igen (og denne gang er den foreløbigt sidste) #nailartchallenge har temaet easter eggs i dag og #Glamnailschallange har temaet på onsdag. Til denne mani blev jeg en smule udfordret, da jeg ikke har vidt mange pastelfarvede neglelakker, så jeg har været i gang med at blande nogle lakker: 



Til de hvide detaljer er lavet med Essence – Wild White Ways, den lyseblå lak er Kure Bazaar Frenchie, den mint farvede lak er Rimmel London – Breakfast in Bed, den lyselilla er OPI – I’m Feeling Sashy, blandet med Essence – Wild White Ways, den gule er CND – Sugar Cane og den lyserøde er Embellish – PS2063-00 blandet med Essence – Wild White Ways.

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar