30. apr. 2018

Træer


Hej 

I dag har jeg månedens sidste #nailartchallenge til jer, i dag er temaet tree og jeg har lavet nogle simple træer.
Derudover vil jeg som lovet i går fortælle lidt om mine tanker, med at deltage i 2 nailart challenges på en gang. Det har været HÅRDT, at skulle lave negle 2-3 gange om ugen jeg har faktisk misset et par af dagene, fordi jeg ikke kunne nå at lave dem. Så jeg har valgt kun at lave nogle enkelte til maj måned, så er der ikke så meget stress på og jeg kan også i de dage jeg ikke har challenge lave nailart som jeg har lyst til. Derudover har jeg 3 swatches til jer, som jeg også har kunnet få klemt ind i denne måned - som også kommer i maj måned, men her til dagens challenge: 



Basen er The Body Shop – Almond Kiss, den grønne brugt til træernes kroner er Ciaté – Ditch The Heels og træstammerne er Wet’n’Wild – Wet Cement   

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar