31. maj 2018

Halloween

Hej

I dag har jeg temaet fra de sidste par ugers #aznailartchallenge, hvor bogstavet var H og temaet horror, jeg er bestemt ikke fan af uhygge og der skal ikke meget til at skræmme mig, så derfor har jeg valgt nogle Halloween negle, og for første gang siden påske har jeg lavet forskellige manier på mine hænder, her er mit Halloween bud:



Den hvide er Essence – Wild White Ways, den gule er Essence – My Highlighter, den lyserøde (brugt sammen med de lilla) Depend – 7148, den nude er Rimmel London – Let’s Get Nude, den lilla er OPI – I’m Feeling Sashy, den orange er OPI – Where Did Suzi’s Man-go?, den grønne er OPI – My Dogsled Is A Hybrid, den røde er Maybelline – Power Red, den sølv er GOSH – Holograpich Hero og den sorte er W7 – Black  

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar