1. jul. 2018

Regnbue

Hej

I dag er første dag af #glamnailschallengejuly hvor teamet er rainbow, og til det har jeg lavet denne fine mani:


Til denne mani har jeg brugt to baser den ene er brugt på tommel-, ringe- og lille finger, det er Kure Bazaar – Frenchie, mens Essence – Electric Blue er brugt på pege- og langefinger, Essence – Wild White Ways er brugt til skyer, Depend – 308 er den røde brugt til regnbuen og den ene skys mund, Essence – My Highlighter er den gule der er brugt i regnbuen, Essie – Mesemerize er brugt til det blå i regnbuen, Ciaté – Ditch The Heels er brugt til det grønne i regnbuen, Max Factor – Amethyst er brugt til det lilla i regnbuen, W7 – Black er brugt til skyens øjne og Wet’n’Wild – White Icing glitter er duppet ovenpå regnbuen. 

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

PS. Hvis i følger med på Instagram så vil i se at jeg er med i en challenge der hedder #52lakker52uger i dag er tredje uge, man skal vise en ny lak hver uge, jeg vil ikke lave indlæg med dem herinde, da meningen med challengen er at vise lakker man ikke får brugt nok - dermed "gamle" lakker, og dem har jeg allesammen vist herinde.  

Følg mig her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar